Unilever Food Solutions si The Syndicate deruleaza campania Gustul Succesului destinata operatorilor din industria de food service

Pana pe 30 octombrie Unilever Food deruleaza campania Gustul Succesului, prin care sprijina operatorii din industria de food service sa isi mareasca profitul, folosindu-se de oferta Meniul Zilei, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR.

Campania este dezvoltata de The Syndicate si se va derula in doua etape. Locatiile care achizitioneaza lunar produse UFS de la reprezentantii companii si care se inscriu in campanie vor primi in prima etapa a campaniei kit-ul Gustul Succesului care contine o brosura cu o serie de retete pentru masa de pranz si informatii pentru prezentarea acesteia intr-un mod atractiv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related