[Dupa 6] Violeta Niculae (TITAN SA): "un marketer bun trebuie sa fie un visator calculat"

[Dupa 6] Violeta Niculae (TITAN SA): "un marketer bun trebuie sa fie un visator calculat"

Desi initial a vrut sa faca marketing, sub presiunea contextului politic de imediat dupa ’89, dar si a familiei care sustinea ca finantele si contabilitatea sunt bazele economiei, Violeta a terminat ASE-ul – Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune. Nu regreta insa aceasta decizie pentru ca facultatea s-a dovedit a aborda diverse domenii, cuprinzand si o serioasa componenta de marketing, in timp ce marketingul ar fi fost mult prea limitativ pentru vastitatea de cunostinte pe care isi propusese sa o asimileze.

Violeta si-a inceput cariera in marketing in perioada in care Romania nu dispunea de cladiri de biroruri (cu lifturile aferente) in care un vanzator sa isi poata imparti cartile de vizita, asa cum recomandau autorii straini ai cartilor de marketing de la acea vreme. A existat un moment in care Violeta a primit contul companiei de treizeci de mii de dolari, bani care au ajutat-o sa isi redefineasca responsabilitatea, sa priveasca investitiile si profitul cu alti ochi. Se simte vinovata ca isi iubeste jobul poate putin prea mult fata de cat si-ar dori, dar nu are ce face. Asa este ea: activa, energica, in mijlocul actiunii, un adevarat director de Fast Moving Consumer Goods. In ciuda putinului timp liber care ii ramane, Marketing Managerul Titan ne "ameninta" ca va publica candva si manualul de training de vanzari, negociere si comunicare adaptat realitatilor locale pe care l-a inceput deja cu ani in urma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related