Studiu GfK despre climatul de consum din Europa si SUA: Consumatorii europeni nu anticipeaza o redresare economica

Ca urmare a surselor de incertitudine cu care s-a confruntat Uniunea Europeana in lunile de vara, consumatorii sunt din ce in ce mai neincrezatori intr-o crestere economica, astfel ca toti cei 3 indicatori analizati – asteptarile privind starea economiei si veniturile, dar si dorinta de cumparare – au inregistrat o scadere a valorilor, informeaza un comunicat emis de GfK Romania.

In Romania, in ciuda faptului ca se asteapta ca PIB-ul sa creasca cu 0,5 procente si in ciuda scaderii somajului, aflat acum sub 5 procente, 73% din populatie considera ca situatia economica este mai rea decat cu un an in urma. Asteptarile romanilor privind starea economica se situeaza acum la -20,4, comparativ cu -2,6 in luna iunie, cele privind veniturile au scazut si ele de la 1,6 puncte la -14,1, iar dorinta de cumparare se situeaza acum la -25,2, fata de -18,4 in luna iunie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related