Alina Stepan (Ipsos Research) despre evolutia companiei dupa achizitionarea Synovate si caracteristicile pietei de research

Alina Stepan (Ipsos Research) despre evolutia companiei dupa achizitionarea Synovate si caracteristicile pietei de research

Ipsos a intrat pe piata din Romania in urma cu 12 ani furnizand, sub brandul Ipsos Interactive Services (IIS), studii online de cercetare de piata pentru tari din Europa, Canada si SUA. Odata cu achizitionarea Synovate in luna octombrie 2011, campania ocupa locul 3 la nivel mondial atat din punct de vedere al intinderii (84 de tari), al numarului de angajati (peste 16.000 permanenti) cat si ca volum si valoare (1,363 milioane de euro).

Prin alipirea dintre Ipsos si Synovate la nivel global, filiala din Romania devine unul dintre jucatorii de top intre companiile de cercetare de piata locale. Din luna ianuarie 2012, activitatea companiei se imparte intre divizia Ipsos Research (studii de cercetare de piata pe baza metodologiilor offline) si activitatea Ipsos Interactive Services (inca din anul 2000, expertul intregului grup Ipsos in realizarea de studii in mediul online).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related