SMARK KnowHow organizeaza la mijlocul lunii decembrie un nou eveniment dedicat profesionistilor din industria de marketing si comunicare: Youth Marketing Conference 2012, conferinta care analizeaza in mod specific tinerii si pietele care sunt relevante pentru comportamentul lor de consum in Romania.
Piata de bunuri si servicii adresate tinerilor este una aparent dificila din cauza puterii de cumparare reduse a publicului tinta si a influentei asupra cheltuielilor familiei, pe de o parte, respectiv a fragmentarii mari a pietei, pe de alta parte. Deloc de neglijat este insa ca adolescentii si tinerii, in general, sunt adesea cei care seteaza trendurile, adoptate mai apoi de celelalte grupuri demografice.
Youth Marketing Conference 2012 abordeaza aspecte esentiale pentru profesionistii care lucreaza in marketing si comunicare, pentru marci care targeteaza tinerii, fie ca vorbim despre adolescenti (14-21 ani) sau despre adulti (21-29 ani). De altfel, acest segment al populatiei, din ce in ce mai greu de incadrat in granitele tineretii, este subiectul mai multor posibile segmentari demografice si atitudinale, datorita caracterului sau foarte eterogen.
Cu aceasta ocazie invitam clientii, agentiile de cercetare de piata, creatie, media, digital, precum si jurnalistii, sociologii si consultantii in domeniu sa trimita propuneri de continut relevant in vederea includerii acestora in programul evenimentului, pe adresa [email protected], pana la data de 7 noiembrie 2012, in atentia Ioanei Dogaru.
Cele mai interesante propuneri trimise vor fi selectate si introduse in programul evenimentului Youth Marketing Conference 2012. In cadrul procesului de selectie, vor avea prioritate propunerile care abordeaza oricare din urmatoarele teme:
- Profilul tinerilor: atitudini, comportamente de consum, tipologii, trenduri
- Ce este relevant in comunicarea cu tinerii?
- Key influenceri, ambasadori de brand, celebrity endorsement si product placement in comunicarea cu tinerii
- Care sunt principalele canale de comunicare cu ei? Ce functioneaza cel mai bine si ce nu?
- Studii de caz de youth marketing din mai multe domenii: tehnologie, servicii, moda, lifestyle
- Cele mai bune practici: campanii de comunicare reusite si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes.
Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului. Ca o precizare, ramane la alegerea voastra de a va seta prezentarile pe intervalul de varsta (intre 14 si 29 ani) care se potriveste cu activitatea pe care o desfasurati.
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.