In primele 9 luni ale acestui an, Albalact a inregistrat o cifra de afaceri de 247 milioane RON si un profit net de 2,7 milioane RON, in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut cand acesta se situa in jurul valorii de 3,5 milioane RON, informeaza un comunicat emis de companie. Aceste valori sunt inregistrate insa in conditiile in care compania si-a extins portofoliul de branzeturi si a intrat intr-o noua categorie de piata cu un brand nou.
"Piata se contracta in continuare, iar consumul nu are perspective de redresare prea curand. Scaderea puterii de cumparare, scumpirea dramatica a materiei prime, seceta, fluctuatiile de curs valutar sunt probleme serioase in acest moment, care pun o presiune uriasa pe preturi si pe profitabilitate. Oamenii cumpara mai ieftin, iar vanzarile cresc in volum, dar scad in valoare. Faptul ca ne mentinem afacerile este un rezultat bun in conditiile economice actuale, tinand cont de faptul ca anul acesta am avut extinderi importante de portofoliu si am lansat un brand nou. Nu suntem pesimisti, insa este evident ca perioada care va urma va fi mai dificila. Obiectivul nostru este sa ne mentinem profitabil in categoriile in care suntem lideri si sa crestem in celelalte categorii", a declarat Raul Ciurtin (presedinte si director general, Albalact).