Branduri care investesc in angajatii tineri

Branduri care investesc in angajatii tineri

Facultatea este momentul in care incepem sa fim pusi in situatia de a ne alege un loc de munca. "A alege" este insa o formulare fantezista pentru ca de multe ori tinerii sunt nevoiti sa "alerge" dupa angajatori care sa-i primeasca in compania lor. Se ridica insa o serie de intrebari: Ce vor tinerii de la angajatori si ce joburi prefera? Ce cred ei despre educatie si cat de importanta este ea in obtinerea unui loc de munca?

Viziunea tinerilor vizavi de locurile de munca si asupra modului in care ii pregateste scoala pentru acestea este o componenta a celui de-al saptelea studiu sub umbrela SMARK Research si primul dintr-o serie de studii realizate de Youth Monitor cu focus pe perceptiile tinerilor legate de sistemul actual de invatamant: Litteris et Virtuti. Educatia prin ochii tinerilor (2012).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related