Protejarea mediului, dezvoltarea comunitara si educatia sunt cele trei directii pe care Petrom le urmeaza in continuare prin programul de responsabilitate sociala Tara lui Andrei. Cu o platforma innoita ce gazduieste exemple de proiecte desfasurate in dezvoltarea comunitatii si noul slogan "Tara lui Andrei – o tara mai buna… in fiecare zi", compania isi propune sa sustina romanii in construirea unei comunitati mai bune pentru ei si pentru viitorul lor.
Discursul personajului Andrei, cel pe care l-am vazut in primele reclame pentru Tara lui Andrei, a prezentat, in cadrul unei conferinte organizate la Petrom City, argumentele pentru care e nevoie de investitii in educatie: 15% din cele 21.000 de unitati de invatamant preuniversitare din Romania si-au incetat activitatea din cauza conditiilor insalubre in care se aflau. Iar in ultimii doi ani, aproape 2.000 de scoli au fost inchise la sate. Cu toate acestea, pentru anul 2012, bugetul alocat educatiei este de 3,6% din PIB, in timp ce media europeana reprezinta o valoare dubla.