Interviu cu Ariana Badin (Communication, Marketing & PR Director UPC Romania) despre piata de telecomunicatii in Romania si contextul in care actioneaza UPC, despre argumentele care au dus la alegerea lui Horia Brenciu ca endorser in campaniile de comunicare pentru pachetele UPC si a lui Guess Who in proiectul de CSR Tech School, despre evolutia proiectului Digital ZOO in cei 3 ani de la infiintare, despre produsele nou lansate de companie si cum servesc ele nevoilor romanilor, despre rezultate si planuri de viitor.
SMARK: Cum caracterizezi sectorul de telecomunicatii, in ce context actioneaza UPC?
Ariana Badin: Piata de telecomunicatii este printre cele mai competitive. Nu avem numai concurentii traditionali, ci si mobile-ul, care vine cu bugete foarte mari. E o piata in care razboiul se da foarte mult pe pret. Fereastra de oportunitate in momentul in care ai introdus un produs nou este limitata pentru ca tehnologia e replicata foarte repede. E o piata in care toata lumea vinde aproape aceleasi produse si provocarea e sa devii furnizorul preferat de servicii. Asa ca daca vrei sa te diferentiezi trebuie sa iti construiesti brand equity.