GfK Romania schimba metoda de colectare a datelor privind consumul casnic si dimensiunea esantionului

Incepand din ianuarie 2013, GfK Romania aduce doua modificari instrumentului GfK Consumer Panel Services, panelul care monitorizeaza cumparaturile gospodariilor din Romania pentru bunuri de larg consum, informeaza un comunicat emis de companie.

Astfel, metoda clasica de colectare a datelor cu ajutorul jurnalului de cumparaturi va fi inlocuitata cu scanarea codurilor de bare ale produselor de larg consum, metoda implementata deja in alte tari in care GfK este prezent. Odata cu aceasta modificare, GfK adauga actualelor categorii monitorizate urmatoarele tipuri de produse: fructe si legume proaspete si congelte, carne proaspata si procesata, alcool, produse de ingrijire pentru bebelusi, inghetata, sosuri si dressing-uri, mancare pentru animale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related