Interviu cu Liliana Caimacan, European Senior Brand Manager Male Cleansing la Unilever Germany (Axe si Dove Men+Care) despre consumatorii si consumatoarele de produse de ingrijire personala si cum se deosebesc ei din perspectiva motivelor pentru care aleg un produs, numarul de produse detinute si consumul mediu pentru cele doua targeturi, despre cum trebuie sa comunice un brand de astfel de produse cu cele doua grupuri tinta, dar si despre situatia consumului de deodorante si geluri de dus in Romania comparativ cu pietele mai dezvoltate.
Liliana Caimacan: Atunci cand vorbim despre produsele de ingrijire personala, femeile sunt mult mai implicate in alegerea produsului. Se gandesc mai mult, se documenteaza, tin cont de noutati, de recomandari, iar atunci cand ajung la raft au deja o idee despre ceea ce isi doresc. In plus, ele sunt foarte atente la beneficiile oferite de acel produs, la ceea ce asteapta de la el si toate acestea duc la un mod sofisticat de exprimare in legatura cu acel produs. Daca vorbim despre o lotiune, doamnele vor sa fie absorbita repede de piele, sa nu fie lipicioasa, sa fie hidratanta, sa contina sau nu autobronzant si multe altele. La un barbat lucrurile sunt mult mai simple. Daca ne gandim la un gel de dus, el trebuie sa nu usuce pielea, pentru ca la un moment dat va observa si el lucrul asta si atunci il va schimba. Parfumul este insa un criteriu important in alegere, poate mai important pentru barbati decat pentru femei.