Brandul de angajator GSK Romania

Brandul de angajator GSK Romania

Din totalul de 1.100 de angajati ai GSK Romania, 75% au au varsta cuprinsa intre 30 si 50 ani, iar 19% sunt angajati mai tineri. Mai mult decat atat, brandul se mandreste cu un board destul de tanar si majoritar feminin. Despre brandul de angajator GSK Romania, proiecte de integrare a noilor angajati in companie, cerinte pentru ei si oportunitati pentru tineri, ne-a povestit Iulia Dobritoiu (HR & Commercial Excellence Director, GlaxoSmithKline Romania).

SMARK: Care sunt cerintele GSK vizavi de noii angajati?
Iulia Dobritoiu: Daca in trecut activitatea noastra de recrutare era indreptata in special catre angajatii cu pregatire medicala, in ultimii doi ani strategia de recrutare s-a axat pe a atrage cei mai buni candidati, indiferent de background-ul acestora. Astfel, prin procesele noastre de recrutare, urmarim atat evaluarea competentelor specifice rolului, cat si modul in care fiecare persoana se identifica cu valorile si principiile GSK. De asemenea, un principiu de baza in recrutare este ca nu cautam candidatul potrivit doar pentru un rol anume, ci pentru o cariera in GSK. Aceasta face ca potentialul de dezvoltare si de leadership al fiecaruia sa aibe un rol determinant in procesul de selectie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related