Intre 1 septembrie si 1 decembrie 2012, Unilever Food Solutions (UFS) si the Syndicate au desfasurat, pentru al doilea an la rand, o campanie ce rasplateste operatorii restaurantelor din tara care cumpara produse ale companiei cu produse care sa ii ajute in bucatarie si kit-ul "Evenimente pe gustul tau". In 2012 au raspuns initiativei campaniei „Inspira personalitate evenimentelor speciale!” 219 restaurante din Bucuresti si din tara, cu 30% mai mult decat anul trecut si au fost, anunta un comunicat MakeSense PR.
Kit-ul "Evenimente pe gustul tau" a fost creat pornind de la observatiile rezultate in urma unui studiu ce a aratat ca in 2012 atat operatorii cat si clientii au acordat mai multa atentie modalitatilor de prezentare a ofertei si ca cele mai frecvente schimbari facute de restaurante au avut in vedere gama de preparate propuse, dar si designul si prezentarea lor. Studiul a constat intr-un chestionar aplicat unui numar de 100 de proprietari de restaurante din Bucuresti, Ardeal, (Cluj, Mures, Brasov), vestul tarii (Arad, Oradea, Timisoara), Moldova (Suceava, Iasi, Botosani), Muntenia (Prahova, Dambovita, Buzau).