De peste 3 ani si jumatate, SMARK KnowHow, platforma de evenimente pentru oamenii de marketing si comunicare din cadrul SMARK, organizeaza conferinte si workshopuri dedicate profesionistilor din domeniu, pe teme relevante si de actualitate, unele dintre evenimente devenind cele mai reprezentative pentru industria de marcomm pe segmentul lor. Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute. In 2013, seria SMARK KnowHow va cuprinde cele mai multe evenimente de pana acum, in numar de sapte, care vor acoperi conferinte si workshopuri pe teme legate de: promotii, comunitati de brand, cercetare de piata, activari de brand, marketing adresat femeilor, barbatilor si respectiv tinerilor. Informatii suplimentare despre program, speakeri si bilete vor fi actualizate pe tot parcursul anului pe www.KnowHow.SMARK.ro.
Iata calendarul detaliat al celor sapte evenimente ale seriei din acest an. Primul dintre ele, Promotions Now se afla la a doua editie si va avea loc pe 20 si 21 martie. Vom vedea ce functioneaza si ce nu dupa 4 ani de criza economica, de la prima conferinta organizata pe aceasta tema in 2009, cand ne intrebam daca si in ce fel promotiile ne vor invada si vor inlocui campaniile de imagine. Pe 17 si 18 aprilie, va avea loc a doua editie Brands & Communities, un eveniment care vorbeste despre tactici si metode pentru construirea comunitatilor de brand. Deja consacrata, Marketing Research Conference este o intalnire de referinta pentru industria de marcomm, care prezinta cele mai noi trenduri in cercetarea de piata si cum sunt folosite studiile de piata pentru fundamentarea strategiilor de marketing, iar cea de-a patra editie a sa va avea loc pe 15 si 16 mai. Urmeaza doua conferinte noi in cadrul seriei, care abordeaza teme foarte ofertante: Marketing for Women, pe 12 si 13 iunie, respectiv Marketing for Men, pe 11 si 12 septembrie. Dupa o prima editie foarte buna, Romanian Youth Focus readuce tinerii in atentie, probabil cel mai interesant si cel mai dorit target pentru branduri, si va avea loc pe 9 si 10 octombrie. Calendarul din 2013 se incheie cu Brand Activation Strategy, a doua editie, pe 13 si 14 noiembrie, cand vom descoperi cum activeaza brandurile consumatorii pe termen mediu si lung, dincolo de interactiunea punctuala prin promotii.
In 2012, cele 5 evenimente SMARK KnowHow au reunit peste 80 de vorbitori din diferite zone de expertiza care au dezbatut ultimele noutati legate de: activarile de brand, relatia dintre branduri si comunitati, trenduri in cercetarea de piata, cultura luxului la romani, respectiv tinerii si brandurile care li se adreseaza.
Conferintele SMARK KnowHow reunesc profesionisti din marketing, consultanta, cercetare de piata, psihologie, sociologie, media, creatie si entertainment pentru a dezbate teme de interes comun pentru branduri si agentii. In cadrul lor se prezinta cele mai recente insight-uri, studii de caz si bune practici locale si internationale, construind astfel o sursa de cunoastere, inspiratie si networking pentru participanti, vorbitori si audienta.
In acelasi timp SMARK KnowHow ofera companiilor partenere vizibilitate si posibilitatea de a se pozitiona relevant in industrie prin asocierea cu temele conferintelor si promovarea comuna ca partener sau sustinator educational, prin platformele de publishing SMARK si IQads si cu sprijinul parteneriatelor cu alte media si comunitati. Companiile interesate de parteneriate media, comerciale sau educationale pot scrie la [email protected].
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing pe SMARK.ro , conferinte prin SMARK KnowHow si rapoarte de cercetare sindicalizate prin SMARK RESEARCH.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.