CALL FOR PAPERS pentru conferinta SMARK KnowHow - PROMOTIONS NOW - pana pe 18 februarie

CALL FOR PAPERS pentru conferinta SMARK KnowHow - PROMOTIONS NOW - pana pe 18 februarie

SMARK KnowHow organizeaza pe 27 si 28 martie o noua conferinta dedicata profesionistilor din industria de marketing si comunicare: PROMOTIONS NOW 2013, la 4 ani de la prima editie a acestui eveniment si de la inceputul crizei financiare. Incepand de astazi, 7 februarie, pot fi trimise propuneri de subiecte si prezentari legate de tematica evenimentului pe adresa [email protected].

In cadrul acestui eveniment se vor analiza si dezbate schimbarile care au intervenit in strategiile de brand si in obiceiurile de consum din ultimii 4 ani, din momentul in care criza economica a inceput sa fie luata in considerare in strategiile de marketing ale tuturor companiilor, cu accent pe activitatile promotionale ca mecanism evident si la indemana pentru mentinerea cotelor de piata pe termen scurt. De asemenea, in cadrul conferintei vom surprinde si trendurile cele mai relevante pentru promotii in perioada urmatoare.

Pentru a acoperi cat mai divers tematica promotiilor, invitam cu aceasta ocazie clientii, agentiile de cercetare de piata, creatie, media, digital precum si jurnalistii, sociologii, consultantii in strategie de marketing si pe toti cei care au expertiza relevanta in domeniu sa trimita propuneri de continut pe adresa [email protected], pana la data de 18 februarie 2013.

Cele mai interesante propuneri trimise vor fi introduse in programul conferintei PROMOTIONS NOW 2013. In cadrul procesului de selectie, vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme:

- Schimbari in comportamentul consumatorilor in perioada 2009 – 2012 si cum au influentat, cum s-au reflectat sau nu in strategiile promotionale ale brandurilor; trenduri relevante pentru perioada urmatoare
- Integrarea promotiilor in strategia de marketing a brandurilor si efectele promotiilor asupra atributelor de imagine ale brandurilor; legatura intre tema, mecanica promotiei si comunicarea brandului (de ex. in-store versus TV sau alte mijloace de comunicare)
- Branduri care nu fac promotii si motivele lor
- Promotii ale brandurilor care activeaza in categorii de piata conditionate sau restrictionate in comunicare (ex.: farmaceutice, tigari, produse pentru copii)
- Influenta evolutiei tehnologice asupra activitatilor promotionale ale brandurilor; mecanisme de promotii inovatoare, de la in-store la digital;
- Canale de comunicare noi in comunicarea promotiilor si bune practici in folosirea lor
- Criterii de originalitate in promotii sau care este limita repetabilitatii unor mecanisme deja consacrate
- Studii de caz despre promotii care au functionat sau nu, exemple locale si internationale

Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului. Dupa 18 februarie, informatiile despre program, speakeri si bilete vor fi actualizate pe www.KnowHow.SMARK.ro, in pagina conferintei.

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri si comunicare, acoperind o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate.

Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul sau fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related