In urma cu cativa ani, dupa ce a trecut prin experienta mai multor biciclete furate, Andrei Botescu (Pionier Pegas) a decis sa se reorienteze catre o bicicleta care arata bine, dar care sa nu atraga atentia hotilor, si a gasit solutia in bicicleta Pegas. A contactat vechea fabrica Tohan Zarnesti, insa i s-a spus ca nu se mai fabrica. Simtind in acelasi timp miscarea tinerei generatii urbane (19 – 24 ani) si atractia ei pentru tot ceea ce inseamna retro, dar si dorul generatiei adulte (25 – 45 ani) pentru lucrurile care amintesc de copilarie, a decis sa reinvie brandul. “Mi-am spus ca ar fi in primul rand un experiment social sa animam singurul brand de biciclete cu adevarat cunoscut de la noi din tara, dar care a disparut pe nedrept odata cu perioada de tranzitie, cu apetitul pentru produse de import si concurenta straina data de bicicletele ieftine chinezesti”, spune Andrei.
Pegas si rezultatele unui experiment social
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare