Dupa ce si-a terminat ora de yoga de sambata dimineata, Ioana Hreninciuc a venit la intalnirea pe care o stabilisem impreuna, intr-o cafenea din Centrul Vechi. Mi-a spus cum a inceput sa lucreze in publicitate la 16 ani, atunci cand a terminat de scris si prima carte. Fara sa simt vreo urma de infatuare in vocea ei, naturala si modesta, a povestit ca la 19 ani o idee de-ale ei a adus agentiei pentru care lucra un client de 200.000 de euro, cum la 20 de ani a angajat si a avut in subordine aproape 15 oameni intr-un start-up, cum a fost project managerul agentiei pentru lansarea L’Oreal Men Expert in Romania, iar ca acum, la 25 de ani, se pregateste sa lanseze un produs in UK, pentru Hostway.
Povestea Ioanei Hreninciuc (Marketing Manager Hostway), absolventa de Filosofie care lucreaza in web hosting
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare