Grupul MOL: premii in valoare totala de 20.000 EUR pentru competitia Freshhh2013

Grupul MOL a inceput inscrierile pentru cea de-a saptea editie a competitiei internationale Freshhh, prin care compania cauta tinere talente interesate de management in industria petrolului si a gazelor. Premiul pentru cele mai bune echipe este in valoare totala de 20.000, iar tinerii pot intra in urma competitiei in programul Growww de recrutare a absolventilor, anunta un comunicat Grayling Romania.

Competitia se desfasoara in trei etape, iar inscrierile echipelor se pot face pana pe 17 martie 2013. In prima faza, organizata online, echipele vor folosi pentru indeplinirea sarcinilor cunostinte profesionale, abilitati de gandire strategica si decizii tehnice. In semifinala, cele 40 de echipe calificate vor participa online la o simulare strategica de business. In mai, cele mai bune 10 echipe vor fi invitate la Budapesta pentru runda finala, sustinuta in prezenta managementului Grupului MOL.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related