Andreea Mihai despre evolutia Carrefour in 2012: noi unitati deschise, marci proprii, remodelarea magazinelor

Andreea Mihai despre evolutia Carrefour in 2012: noi unitati deschise, marci proprii, remodelarea magazinelor

Piata de retail din Romania a crescut anul trecut cu 3.3% fata de 2011. In acest context, Carrefour a deschis 21 de supermarketuri sub brandul Carrefour Market si 16 magazine in francize Express, dintre care 13 in parteneriat cu Angst. Andreea Mihai (Director Marketing, Carrefour Romania) vorbeste despre evolutia marcilor proprii, prezente in 90% din categoriile de larg consum si produse proaspete, si despre proiectele companiei in 2012, printre care "linia albastra" care anunta clientii cand o casa de marcat se elibereaza. In 2013, Carrefour sustine cauza fundatiei OvidiuRO care faciliteaza accesul la educatie pentru copiii defavorizati din 41 de gradinite, din 11 judete si Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related