Piata de retail din Romania a crescut anul trecut cu 3.3% fata de 2011. In acest context, Carrefour a deschis 21 de supermarketuri sub brandul Carrefour Market si 16 magazine in francize Express, dintre care 13 in parteneriat cu Angst. Andreea Mihai (Director Marketing, Carrefour Romania) vorbeste despre evolutia marcilor proprii, prezente in 90% din categoriile de larg consum si produse proaspete, si despre proiectele companiei in 2012, printre care "linia albastra" care anunta clientii cand o casa de marcat se elibereaza. In 2013, Carrefour sustine cauza fundatiei OvidiuRO care faciliteaza accesul la educatie pentru copiii defavorizati din 41 de gradinite, din 11 judete si Bucuresti.
Andreea Mihai despre evolutia Carrefour in 2012: noi unitati deschise, marci proprii, remodelarea magazinelor
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare