Raportul financiar pentru produsele ecologice Philips in 2012: produsele verzi reprezinta 45% din totalul vanzarilor

In 2012, vanzarile de produse ecologice Philips au reprezentat 45% din totalul vanzarilor companiei, ajungand la 11.3 miliarde EUR. Segmentul de ingrijire medicala a inregistrat cele mai mari vanzari nominale in domeniul produselor ecologice, crescand vanzarile cu 36%, in conditiile in care portofoliul de astfel de produse a fost imbogatit cu 16 noi sisteme destinate pacientului si facilitarii accesului acestuia la ingrijire medicala, cu un impact diminuat asupra mediului, informeaza un comunicat emis de 2 Active PR.

Reprezentantii Philips afirma ca obiectivul planului din ultimii 5 ani de reducere cu 25% a amprentei de carbon a activitatii companiei a fost atins, in primul rand prin programul de reducere a consumului de energie in centrele operationale, prin logistica ecologica, prin reducerea calatoriilor si cresterea folosirii energiei regenerabile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related