Suzuki Romania in 2012: evolutia pietei auto, unitati vandute, preferintele clientilor si strategia pentru 2013

Suzuki Romania in 2012: evolutia pietei auto, unitati vandute, preferintele clientilor si strategia pentru 2013

In ciuda faptului ca anul trecut a fost pentru al 5-lea an consecutiv in care piata auto din Romania a inregistrat o evolutie negativa, Suzuki a reusit sa-si imbunatateasca market share-ul cu 27,11% si sa creasca numarul de unitati vandute cu 3,2%, pana la 1.399 de unitati. Alin Radu (General Manager, Suzuki Romania) ne vorbeste despre situatia pietei auto din Romania si factorii care o influenteaza, despre portofoliul de autoturisme comercializate de Suzuki in Romania si preferintele consumatorilor, despre modalitatile de finantare accesate de romani, campanii de comunicare si de CSR si obiective pentru anul in curs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related