Gruppo Campari in 2012: pierderi pe pietele din Europa, cresteri in America si zona Pacificului

Grupul Campari anunta rezultatele financiare obtinute in 2012 la nivel global, ce arata cresteri in ce priveste vanzarile, dar scaderi la nivelul profitului. Valoarea vanzarilor realizate de companie anul trecut este de 1,340.8 EUR, in crestere cu 5,3% fata de 2011, anunta un comunicat al companiei.

Investitia in advertising si promovare (A&P) a fost cu 3,5% mai mare decat in 2011, ajungand la 237.2 milioane EUR, echivalentul a 17,7% din vanzari.

In 2012, Grupul Campari a inregistrat o scadere de 1,6% a profitului net, fata de rezultatul din 2011, avand anul trecut un profit de 156.7 milioane EUR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related