In perioada 7 – 17 martie, cu ocazia St. Patrick’s Day, Guinness organizeaza campania promotionala "Paint the Town in Black", in urma careia sunt premiati cei care tin "postul negru Guinness", adica beau minimum 3 pinturi de bere Guinness. In acelasi timp, in weekendul 15 – 17 martie, brandul de bere sarbatoreste St. Patrick’s Day cu activari-surpriza in cele mai mari puburi din Romania, anunta un comunicat GolinHarris.
In cele 10 zile ale campaniei „Paint the Town in Black”, Guinness deruleaza o serie de activari in 85 de puburi partenere din tara. Pentru un pint de bere baut, participantii primesc un trifoi, completeaza cardul de promotie, iar la 3 trifoiuri primesc un pint, un CD cu muzica irlandeza sau una dintre palariile Guinness. Folosind cardul de promotie, participantii intra in tragerea la sorti pentru o excursie in Dublin de doua persoane, un pelerinaj in puburile din capitala irlandeza, organizat cu ocazia Arthur Guinness' Day (septembrie 2013).