Absolventa a Facultatii de Cibernetica, cu experienta in vanzari si marketing, Cristina Popescu (Managing Director, QPAS) si-a deschis propria firma de HR in 2006, atunci cand a realizat ca ii place sa construiasca echipe, sa recruteze si sa dezvolte angajati. Cel mai probabil, experienta din vanzari o ajuta si astazi sa interactioneze cu oameni din cele mai diverse domenii, de-a lungul timpului facand recrutari pentru posturi care variaza de la stivuitorist la director general. Acum ne povesteste despre piata de HR din Romania, in ce industrii se mai fac angajari ca urmare a crizei financiare, ce trebuie sa contina un CV care sa aiba sanse de succes, dar si care este atitudinea ideala pe care trebuie sa o aiba un manager pentru care angajatii sa lucreze cu placere, care sunt etapele de pregatire intr-un domeniu si grila de salarizare.
De la un job entry level la un post de top management. Evolutia angajatilor si a salariilor
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare