Carmen Soare (Director Marketing, ING Asigurari de Viata) spune ca anul 2012 a fost unul dificil, de stagnare, pentru sectorul asigurarilor de viata din Romania. Cresteri s-au inregistrat la nivelul primelor brute subscrise in piata, care au avut o valoare totala de aproape 1,8 miliarde de lei, cu 3,75% mai mult fata de 2011, conform datelor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor. Cat priveste rezultatele ING Asigurari de Viata, valoarea primelelor brute subscrise s-a ridicat la 544,5 milioane de lei. Asa cum isi propusese, ING si-a mentinut pozitia de lider in sector si a obtinut o cota de piata de 30%.
ING Asigurari de Viata isi mentine pozitia de lider in 2012 si obtine cu 6% mai multe asigurari incheiate
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare