Studiu despre nivelul de incredere privind laptele din comert: 88% dintre consumatori stiu despre subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina

Subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina a generat, intr-o saptamana de mediatizare, neincredere in randul consumatorilor romani. Un studiu Rogalski Grigoriu Public Relations arata ca 88% dintre consumatori au auzit despre acest subiect si aproape 40% dintre persoanele chestionate au declarat ca nu au mai cumparat lapte in ultima saptamana, anunta un comunicat primit din partea agentiei.

43% dintre persoanele intervievate declara ca au in continuare incredere in laptele din comert, 36% dintre respondenti sunt nesiguri in legatura cu increderea pe care sa o acorde laptelui comercializat, iar 21% dintre participantii la studiu considera ca laptele din magazine nu mai este de incredere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related