Studiu despre nivelul de incredere privind laptele din comert: 88% dintre consumatori stiu despre subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina

Subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina a generat, intr-o saptamana de mediatizare, neincredere in randul consumatorilor romani. Un studiu Rogalski Grigoriu Public Relations arata ca 88% dintre consumatori au auzit despre acest subiect si aproape 40% dintre persoanele chestionate au declarat ca nu au mai cumparat lapte in ultima saptamana, anunta un comunicat primit din partea agentiei.

43% dintre persoanele intervievate declara ca au in continuare incredere in laptele din comert, 36% dintre respondenti sunt nesiguri in legatura cu increderea pe care sa o acorde laptelui comercializat, iar 21% dintre participantii la studiu considera ca laptele din magazine nu mai este de incredere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related