CALL FOR PAPERS pentru conferinta Brands & Communities 2013 - pana pe 22 martie

CALL FOR PAPERS pentru conferinta Brands & Communities 2013 - pana pe 22 martie

SMARK KnowHow organizeaza pe 18 si 19 aprilie o noua conferinta dedicata profesionistilor din industria de marketing si comunicare: Brands & Communities, aflata la a doua editie. Pana pe 22 martie inclusiv pot fi trimise propuneri de subiecte si prezentari legate de tematica evenimentului pe adresa [email protected].

In cadrul conferintei si a workshopului vom vorbi despre modurile prin care brandurile pot identifica interese ale targetului si construi comunitati relevante in jurul lor, despre beneficiile aduse brandurilor de catre comunitati si despre gestionarea in diverse etape ale dezvoltarii acestora, de la constructie, la mentinere si dezvoltare. O parte importanta a conferintei va acoperi subiecte legate de comunitatile online, care prezinta din ce in ce mai mult interes pentru majoritatea brandurilor.

Pentru a acoperi cat mai divers aceasta tematica, invitam clientii, agentiile de cercetare de piata, creatie, media, digital, precum si jurnalistii, sociologii, consultantii in strategie de marketing si pe toti cei care au expertiza relevanta in domeniu sa trimita propuneri de continut pe adresa [email protected], pana la data de 22 martie 2013 inclusiv.

Cele mai interesante propuneri trimise vor fi introduse in programul conferintei Brands & Communities 2013. In cadrul procesului de selectie, vor avea prioritate propunerile care abordeaza oricare dintre urmatoarele teme:
- Rolurile comunitatilor si importanta lor pentru branduri: informare, reputatie, research
- Tipuri de comunitati de brand: de la experimente sociale la comunitati rezultate in urma unei strategii coerente de implicare a publicului-tinta (social engagement)
- Construirea unei comunitati sau asocierea cu o comunitate pre-existenta: avantaje si dezavantaje
- Comunitatile online: definitie, rolurile din interiorul comunitatilor online si folosirea lor
- Constructia unei comunitati online in jurul unor interese cu reprezentare larga
- Modalitati de monetizare a comunitatilor online

Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Calendarul tuturor celor 7 evenimente din 2013 este disponibil online, pe KnowHow.SMARK.ro.

Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related