Gemius castiga licitatia pentru masurarea audientei online in Turcia

Gemius a castigat licenta pentru masurarea audientei online in Turcia si ramane astfel furnizorul datelor oficiale de audienta pentru inca cel putin 2 ani. Compania poloneza este prezenta pe piata din Turcia din 2009, iar aceasta tara ramane cea de-a doua piata ca marime in care Gemius opereaza (dupa Rusia), cu 26,3 milioane de utilizatori de internet si un nivel de penetrare de 43,9% (in decembrie 2012), informeaza un comunicat emis de companie.

Studiul care va fi oferit de Gemius in cooperare cu Ipsos KMP reprezinta un standard acceptat in mod oficial de IAB Turcia. In viitorul apropiat Gemius isi doreste sa implementeze in Turcia masuratorile materialelor multimedia si a paginilor de internet mobile, precum si un nou mod de prezentare a rezultatelor gemiusAudience prin publicarea datelor in timp real.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related