Intrand in sediul Unilever South Central Europe din Baneasa nu poti sa nu observi decoratiunile interioare realizate cu ajutorul produselor brandului, frigiderul cu inghetata Algida din care se pot servi atat angajatii, cat si vizitatorii, canapelele confortabile asezate strategic langa geam, acolo unde lumina este puternica, dand senzatia unui living familiar si vesel, sau oamenii relaxati, imbracati casual si colorat. Si pentru ca in sediul central din Baneasa lucreaza peste 200 de angajati care gestioneaza activitatile de marketing si distributie ale produselor din Europa Centrala si de Sud, Unilever propune programe de stimulare a creativitatii angajatilor si a socializarii intre acestia, creandu-le in acelasi timp o atmosfera vesela si destinsa. Despre cum reuseste Unilever acest lucru am vorbit cu Dana Dobrescu (Communication Manager, Unilever South Central Europe).
[La Birou] Dana Dobrescu (Unilever): Programe interne prin care sa transmiti angajatilor valorile si misiunea companiei
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare