Toyota si Lexus Romania in 2012: evolutia pietei si a vanzarilor, eficienta programului Rabla si strategia de promovare

Toyota si Lexus Romania in 2012: evolutia pietei si a vanzarilor, eficienta programului Rabla si strategia de promovare

[UPDATE] Anul trecut, Toyota Romania a vandut 63 unitati Lexus si 2.315 2.553 unitati Toyota, in scadere cu 14% fata de 2011, insa a reusit o crestere a cotei de piata pana la 3,1%. Despre piata de autoturisme din Romania in 2012, evolutia companiei, modalitatile de finantare preferate de romani, campanii de comunicare si initiative de responsabilitate sociala ne-a povestit Irina Izota (Senior Brand Manager, Toyota Romania).

Evolutia pietei si factorii care au influentat-o in 2012
Comportamentul consumatorilor in materie de achizitii de masini s-a mentinut extrem de rezervat in ultimii 5 ani, in care piata auto a fost in scadere continua, iar 2012 s-a inscris in acelasi trend. Vorbim de un mix de factori ce au avut anul trecut un impact asupra industriei: situatia economica interna, dar si contractia din zona Euro, instabilitatea politica, alegerile, incertitudinea care a planat multe luni asupra programului Rabla.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related