Pe 24 si 25 aprilie are loc Brands & Communities, conferinta dedicata intelegerii in profunzime a fenomenului comunitatilor, a modului in care acestea se formeaza si in care pot fi folosite de branduri. Programul detaliat al conferintei este disponibil pe KnowHow.SMARK.ro. Acesta este cel de-al doilea din seria de sapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesionistilor din industria de marketing si comunicare.
A doua editie a Brands & Communities reuneste 26 de profesionisti din domenii relevante de expertiza: sociologi si specialisti in strategie de marketing si comunicare, creatie, digital si social media, entertainment.
Anul acesta tema conferintei este cresterea calitatii audientei brandurilor prin intermediul comunitatilor. Am pornit de la constatarea ca valoarea reala a comunitatilor de brand vine din modul in care acestea reusesc sa le construiasca corect sau sa se asocieze unor comunitati pre-existente, folosind apoi in oricare dintre cazuri reach-ul, feedback-ul, ciclurile de comunicare si in final potentialul de amplificare a mesajelor. Tema este sustinuta de principalele subiecte care vor fi abordate de-a lungul celor doua zile, respectiv:
• Rolurile comunitatilor si importanta lor pentru branduri: informare, reputatie, research
• Comunitatile - de la experimente sociale la strategii coerente
• Construirea unei comunitati sau asocierea brandului cu o comunitate pre-existenta
• Comunitatile digitale: roluri din interiorul lor si canale de comunicare
• Constructia unei comunitati online in jurul unor interese populare
• Crearea de continut relevant pentru comunitati
• Modalitati de monetizare a unei comunitati
• Sesiune de inspiratie: exemple de influentatori pentru branduri
Conferinta vine in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum anume trebuie sa abordeze corect subiectul dezvoltarii comunitatilor de brand si este structurata in doua zile.
Prima zi pune accent pe intelegerea comunitatilor in general si a rolului lor in viata brandurilor. Invitati in cele 3 paneluri sunt: Anca Bundaru (Digital Communication Manager, GolinHarris Bucuresti), Dragos Cazan (Creative Director, Springer&Jacoby), Alexandru Cernatescu (Co-Founder & CEO, Infinit Solutions Agency), Alexandru Dumitrescu (Associate Creative Director, McCann Erickson), Mihai Fetcu (Creative Director, G2 Romania), Raluca Iacob (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT), Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto), Bogdan Nitu (Head of Strategy, Webstyler), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania), Nir Refuah (General Manager, MRM Bucuresti), Alin Teodorescu (Director General, IMAS Marketing si Sondaje) si Valentina Vesler (PR & Communication Manager, Valvis Holding).
Cea de-a doua zi se concentreaza pe comunitatile digitale, de la mobile la social media, trecand prin exemple locale si internationale. Invitatii din aceasta zi sunt: Adriana Ancuta (Category Manager, Okazii.ro), Anamaria Hancu si Anca Banita (Coordonatori Comunicare, Let’s Do It, Romania!), Bogdan Aron (Marketing Manager, 2Parale), Ioana Barbu (Social Media Manager, WeBuzz), Tudor Galos (Consumer Marketing Manager, Microsoft) si Oana Viciu (Audience Marketing Manager, Microsoft), Andrei Georgescu (Managing Director, White Image), Ioana Gheorghita (Head of Strategy, GMP Advertising), Mihai Holhos (Fondator, Doza de Has), Dragos Stanca (Managing Partner, Thinkdigital), Dan Virtopeanu (Managing Partner, Breeze Mobile), Dana Pascu (Senior Strategic Planner, G2 Romania) si Daniel Voinea (Director de Marketing, Carturesti).
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 14 aprilie inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.
Brands & Communities 2013 este o conferinta SMARK KnowHow. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Doing Business si Radio Guerrilla. Eveniment recomandat de IAA si UAPR si sustinut de Agrafa, Casa de Traduceri si 360 Revolution. Partener de know-how al Brands & Communities 2013 este Infinit Solutions Agency.
Infinit Soutions Agency este cea mai mare agentie independenta de digital din Romania. Agentia are la baza filozofia si metodologia proprie – Tradigital™, care inseamna atat crearea si intretinerea ecosistemelor digitale de brand (web&mobile, incluzand si social media), dar si rularea de campanii de comunicare integrate, cu acestea in centru.
Dispunand de resurse integral in-house, atat pe partea de client service, strategie, creatie, CRM, media planning&buying, dar si una dintre cele mai mari echipe interne de web&mobile development din Romania, Infinit serveste clienti ca Rompetrol, Honda (auto si moto) , Praktiker, Medicover, Abbott, Generali Romania, British American Tobacco, Rin Group, Volksbank si altii.