Lidl si Salvati Copiii deruleaza cea de-a treia editie a campaniei "Zambet de copil"

Lidl Romania organizeaza in parteneriat cu organizatia Salvati Copiii cea de-a treia editie a campaniei umanitare "Zambet de copil", pentru colectarea de fonduri necesare pentru oferirea meselor zilnice unor copii defavorizati din Romania, informeaza un comunicat emis de BDR Associates. Campania se desfasoara pana pe 1 iunie in toate magazinele Lidl din tara, iar clientii Lidl pot face donatii in urnele special amenajate in dreptul fiecarei case de marcat.

Sumele astfel obtinute vor fi directionate catre organizatia Salvati Copiii si vor fi utilizate pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii care participa la programele desfasurate in centrele educationale ale organizatiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related