Daedalus Millward Brown perfectioneaza tehnica WAPI de culegere a datelor pe care o foloseste din 2012

Daedalus Millward Brown a prezentat pentru SMARK evolutia tehnicii WAPI de culegere a datelor in care a investit in 2012, achizitionand 100 de tablete cu scopul de a creste valoarea adaugata a studiilor Face to Face. Recent, pe tablete au fost instalate aplicatii de geolocalizare si inregistrare a interviurilor, ceea ce a facut ca acuratetea datelor culese pe teren sa creasca.

Metoda de culegere WAPI consta in notarea raspunsurilor respondentilor pe o tableta conectata la internet si are ca avantaje, fata de metoda traditionala de culegere a datelor prin chestionare tiparite, un control mai bun, acuratete ridicata a datelor, flexibilitate, extinderea paletei de studii care pot fi realizate face to face (ex. studii de tip conjoint, studii de evaluare de campanie cu stimuli video), posibilitatea de a face fotografii (fotografii de la domiciliul respondentilor pentru studii de profilare a consumatorilor sau segmentare, fotografii cu bonurile de cumparaturi).

Daedalus utilizeaza WAPI pentru unele dintre studiile de tracking, care erau realizate anterior prin metoda Pen&Paper. De asemenea, metoda WAPI este utilizata si pentru exit interviews, pentru a da clientului informatii in timp real despre perioada si magazinele in fata carora se culeg datele. WAPI a fost utilizata si intr-o cercetare de pricing la nivel national, la dimiciliul respondentilor.

Aceasta metoda reduce timpul necesar pentru efectuarea unui studiu cu cateva zile, timp care ar fi fost necesar pentru tiparirea chestionarelor, expedierea lor in tara, returnarea lor, introducerea datelor.

In anul precedent, Daedalus Millward Brown a utilizat tabletele pentru mai mult de 30 de studii, la un numar de peste 4.500 interviuri.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related