Millward Brown: 8 factori care determina cresterea valorii brandurilor in topul BrandZ

Inainte de publicarea oficiala a clasamentului din 2013, Millwards Brown a identificat brandurile cu cea mai mare si durabila crestere din ultimii ani, pe baza rezultatelor topului BrandZ incepand cu anul 2006. Gasim astfel pe locul 8 brandul Google (+188%), precedat de IBM pe 7 (+221%), McDonald’s pe 6 (+228%), Verizon pe 5 (+2301%) si Hermes pe 4 (+2975). Podiumul este alcatuit din Amazon (locul 3 cu +470%), Apple (locul 2 cu +1.045%) si Subway (primul loc cu +5.145%), informeaza un comunicat emis de Daedalus Millward Brown.

Subway este brandul care a inregistrat cea mai mare crestere de la lansarea primei editiii a BrandZ – Topul celor Mai Valoroase 100 Marci la nivel Global, realizat de Millward Brown Optimor pentru WPP. Millward Brown pune acest procent de crestere pe seama unui raport bun intre calitate si pret, relevantei pentru consumatori si unei diferentieri clare fata de competitori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related