Dana Pascu (G2 Romania): moduri de infiltrare in comunitatea gamerilor

Dana Pascu (G2 Romania): moduri de infiltrare in comunitatea gamerilor

Ce stim despre comunitatea gamerilor? Ca sunt oamenii palizi care-si petrec zilele jucand DotA in retea. Nimic mai departe de adevar, a povestit Dana Pascu (Strategic Planner, G2 Romania) in cadrul conferintei Brands & Communities, organizate de SMARK KnowHow. De fapt, gamerii reprezinta publicul cu potential neexploatat, caruia brandurile nu se grabesc sa i se adreseze. In afara de companiile care-si propun sa le vanda jocuri sau gadget-uri, prea putine branduri se gandesc sa exploateze tensiunile de consumator ale gamerilor. Desi comunitatea gamerilor din Romania este foarte puternica: pe piata locala sunt aproximativ 3 milioane de gameri (mai mult decat audienta X Factor, de exemplu), printre ei fiind 1 milion de gameri specialisti si 10.000 de gameri profesionisti. Piata de gaming romaneasca a ajuns la 20 de milioane de euro (cu 20% in plus fata de 2011), iar Romania este singura tara europeana de pe podiumul competitiilor internationale de gaming din ultimii trei ani. Sursa informatiilor prezentate de Dana Pascu este ComputerGames.ro.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related