Ce stim despre comunitatea gamerilor? Ca sunt oamenii palizi care-si petrec zilele jucand DotA in retea. Nimic mai departe de adevar, a povestit Dana Pascu (Strategic Planner, G2 Romania) in cadrul conferintei Brands & Communities, organizate de SMARK KnowHow. De fapt, gamerii reprezinta publicul cu potential neexploatat, caruia brandurile nu se grabesc sa i se adreseze. In afara de companiile care-si propun sa le vanda jocuri sau gadget-uri, prea putine branduri se gandesc sa exploateze tensiunile de consumator ale gamerilor. Desi comunitatea gamerilor din Romania este foarte puternica: pe piata locala sunt aproximativ 3 milioane de gameri (mai mult decat audienta X Factor, de exemplu), printre ei fiind 1 milion de gameri specialisti si 10.000 de gameri profesionisti. Piata de gaming romaneasca a ajuns la 20 de milioane de euro (cu 20% in plus fata de 2011), iar Romania este singura tara europeana de pe podiumul competitiilor internationale de gaming din ultimii trei ani. Sursa informatiilor prezentate de Dana Pascu este ComputerGames.ro.
Dana Pascu (G2 Romania): moduri de infiltrare in comunitatea gamerilor
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare