Michael Michalis (Fondator si Managing Director, DigitalMR Ltd., UK) este un consultant de top in strategie in social media si de marketing, care s-a axat pe research in social media, colaborand de-a lungul timpul cu companii precum Nestle, Coca Cola, P&G, Citigroup sau Saxo Bank. Pentru ca astazi este ultima zi de inscriere la Marketing Research Conference 2013, Michael, speaker la eveniment, ne povesteste pe scurt despre cum poate o companie sa obtina insight-uri valoroase despre cumparatori cu ajutorul research-ului online. Fondatorul DigitalMR va vorbi in cea de-a doua zi a conferintei alaturi de Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360 Insights).
"Tema abordata de noi este legata de utilizarea comunitatilor online private pentru generarea de insight-uri, co-creare si advocacy. Credem ca orice brand ar trebui sa aiba o comunitate online pentru consumatorii lui, pentru a-i activa si pentru a-i implica. Cu o penetrare a internetului de aproape 50% si a telefoanelor mobile de 110%, Romania este o piata matura, astfel ca organizatiile trebuie sa inceapa sa ia social media in serios. Experienta de cumparaturi a viitorului (apropiat) va avea consumatori care verifica produse si preturi in magazine utilizand telefoanele mobile sau tabletele de 7’. In plus, ei vor putea plati cu ajutorul portofelului mobil. Realizarea unor conexiuni utilizand surse de informatie multiple va fi cheia pentru generarea de insight-uri utile", precizeaza Michael.
Marketing Research Conference 2013 este un eveniment din seria SMARK KnowHow. Detalii despre inscriere se afla pe site-ul evenimentului.
Partener de know-how al Marketing Research Conference 2013 este Starcom MediaVest Group.
Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Casa de Traduceri, iar creative food provider este frufru. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24-FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Doing Business, IAA, UAPR si Radio Guerrilla.