Brandurile din FMCG pe care consumatorii le aleg cel mai des

Kantar Worldpanel a desemnat 50 de branduri din FMCG ca fiind cel mai des alese de consumatorii din 32 de tari. Topul a fost realizat pe baza unui nou indicator - Consumer Reach Points, care masoara cate gospodarii cumpara un brand (penetrarea) si frecventa cu care acesta este achizitionat.

Topul Kantar Worldpanel Brand Footprint este condus de Coca-Cola, fiind desemnat brandul ales cel mai des de catre consumatori (5,3 miliarde de ori pe an). Producatorul de bauturi racoritoare a atins o penetrare de 44% si cea mai mare frecventa de cumparare (15 ori pe an, in medie), care a condus la un total de 5,3 miliarde alegeri pe an. O rata de penetrare mai mare o inregistreaza Colgate, care este si singurul brand din top care a reusit sa ajunga in casele a peste jumatate din populatia Pamantului (penetrare de 65%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related