In 2012, eMAG a obtinut vanzari de 165 de milioane EUR, avand o crestere de 14% fata de anul anterior, de trei ori mai mare decat cea a pietei de electroIT. Anul trecut, eMAG a investit peste 3 milioane EUR in infrastructura IT si 2 milioane EUR in partea logistica. 500.000 EUR au fost investiti in training-ul angajatilor, informeaza comunicatul trimis de companie.
Reprezentantii eMAG considera ca intrarea Naspers in actionariatul companiei a fost principala realizare a anului 2012 si a marcat o schimbare de perspectiva pentru magazinul online.
"Daca la inceputul anului ne asteptam la o crestere de 10% a pietei electroIT, aceasta nu a depasit 4,5%, chiar si cu ajutorul evenimentului de shopping Black Friday, care a generat 78% din cresterea intregului an. Din perspectiva retailului online stam insa mai bine decat multe alte tari. Daca media pietei europene este de 16,8% in ceea ce priveste comertul online pe acest segment , anul trecut in Romania 20,3% din vanzarile de produse electroIT au venit din online. Tinta noastra este sa ducem aceasta performanta si pe alte categorii, prin intermediul eMAG Marketplace, iar investitiile in infrastructura pe care le-am facut anul trecut ne vor ajuta sa ne indeplinim acest obiectiv", a declarat Iulian Stanciu (CEO eMAG)