The Pursuit of Fun: Care sunt obiceiurile de distractie ale tinerilor romani

The Pursuit of Fun: Care sunt obiceiurile de distractie ale tinerilor romani

Starcom MediaVest a lansat cel de-al 4-lea studiu din seria HumanGraphExperience, de data aceasta despre obiceiurile de distractie ale tinerilor romani, unul dintre cele mai targetate segmente de consumatori, informeaza un comunicat emis de companie. Infograficul The Pursuit of Fun prezinta date despre tineri detaliate pe 2 segmente de varsta: 18 – 25 ani si 26 – 30 ani. Extrase din infografic:

- 57% dintre tinerii de 18 – 25 ani muncesc mai putin de 3 ore pe zi, iar 80% dintre ei nu sunt intr-o relatie. Pentru ei distractia este pura placere si adrenalina, apare des si spontan, cu bani mai putini, in locuri usor accesibile si in grupuri mari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related