Un studiu* realizat anul trecut la nivel global arata ca femeile influenteaza peste 65% din deciziile de cumparare. Cu toate acestea, 9 din 10 femei au declarat ca simt ca publicitatea care le este adresata nu are nici o legatura cu ceea ce sunt ele de fapt.
Pentru ca si in publicitatea romaneasca femeia este de multe ori portretizata la nivelul stereotipurilor, la inceputul lunii iulie SMARK KnowHow organizeaza Marketing for Women 2013 - un eveniment dedicat profesionistilor din industria de marketing si comunicare ce isi propune sa aduca in discutie un target dificil, dar foarte important: femeile. Pentru a acoperi cat mai divers aceasta tema, in perioada 27 mai – 3 iunie, invitam specialistii in marketing, research si publicitate sa trimita propuneri de subiecte si prezentari pe adresa [email protected], attn: Ioana Mihai.
Pe parcursul a doua zile, 4 si 5 iulie, temele de discutie vor aduce in prim-plan consumatorul feminin, pornind de la preferintele si problemele unei romance din ziua de azi pana la consumul de media, interactiunea si relatia cu brand-urile, dincolo de setarea unei liste de cumparaturi.
Cele mai interesante propuneri trimise vor fi introduse in programul conferintei Marketing for Women 2013. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza oricare dintre urmatoarele teme:
- Portretul consumatoarelor din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;
- Relatia femeilor din target cu brand-urile: de la trial pana la fidelizare;
- Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;
- Influenceri, ambasadori de brand, celebrity endorsement si product placement in comunicarea cu target-ul feminin;
- Influenta asupra deciziei de cumparare si gestionarea bugetului gospodariei;
- Abordari ale diferitelor taget-uri feminine: adolescente / fashioniste / mame / sotii;
- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes.
*"Beyond Pink: Marketing to Women 2012" este un studiu global realizat in 2012 de agentia americana Jack Morton Worldwide. Studiul ia in considerare mai multe surse, dintre care cea primara este chestionarul online New Realities 2012, ce a fost aplicat pe un esantion de 2400 de consumatori, cu varste de peste 18 ani, din Statele Unite, Brazilia, China si India. Chestionarul investiga perceptiile consumatorilor la nivel de decizie de cumparare asupra mai multor categorii sau produse nominale. Datele rezultate au un nivel de incredere de 95%.
De asemenea, propunerile de noi subiecte sunt incurajate in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.