Vincon deruleaza campania promotionala „Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?”

Vincon deruleaza campania promotionala „Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?”

Vincon Romania a realizat impreuna cu Propaganda promotia „Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?”, care ofera ca premiu principal salariul pe un an (4300 euro), informeaza un comunicat emis de Eye Conexiuni.

Campania se desfasoara pana pe 31 iulie si se adreseaza consumatorilor vinului de masa. Inscrierea in concurs se face prin cumpararea produselor participante si trimiterea prin SMS a numarului bonului fiscal sau prin introducerea acestor date pe site-ul campaniei.

Pe langa premiul cel mare, participantii pot castiga un premiu saptamanal de 1.000 euro si cate 100 lei oferiti de 6 ori pe zi. Produsele participante la promotie sunt: Premiat Vin de Masa , Muscatel, Golden de Odobesti si Vin de petrecere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related