Brandurile trebuie sa stie cand o femeie are nevoie de o iesire cu prietenele, de ajutor sau doar de un compliment. Sa vedem cum s-au descurcat markerterii in seducerea femeilor in strainatate, cu trei exemple de campanii reusite din Brazilia, Italia si Spania. La Marketing for Women 2013, eveniment din seria SMARK KnowHow care are loc pe 4 si 5 iulie, se va discuta si despre comportamentul de consum al romancelor. Inscrierea la eveniment se face pe site-ul oficial.
Colorand monotonia
Nu trebuie sa fie 8 martie ca brandurile sa organizeze evenimente pentru femei. In Brazilia, Avon si agentia Espalhe – Marketing de Guerrilha s-au gandit in 2012 sa coloreze cea mai scurta si intunecata zi din an: 21 iunie, ziua solstitiului de iarna din emisfera sudica.
Asa ca femeile din Sao Paolo au fost rasfatate cu o sesiune de machiaj si manichiura, pentru care s-au folosit peste 40 de tipuri de oja si farduri in culori vii. In final, participantelor le-au fost oferite in total 3.000 de esarfe colorate si 4.000 de rujuri care sa le insenineze ziua. Evenimentul a fost organizat pentru promovarea noii game de produse Avon Color Trend, sub sloganul "Coloring the Monotony".
Vitrinele impotriva violentei domestice
In Romania, statisticile arata ca 75 – 85% dintre femei sunt abuzate in spatiul domestic. Situatia este ingrijoratoare si in Italia: anul trecut, au fost ucise 120 de femei ca urmare a violentei domestice si 1 din 3 femei este victima in propria casa. Si totusi, lumea continua sa evite denunturile impotriva agresorilor sau sa ceara ajutorul autoritatilor.
In 2012, in apropierea Zilei Internationale pentru eliminarea violentei impotriva femeilor (25 noiembrie), Vivienne Westwood a vrut sa traga un semnal de alarma. S-a intamplat chiar in mijlocul orasului Milano, acolo unde toata lumea se asteapta ca in vitrine sa apara numai chipuri si forme perfecte. Manechinele nu au purtat doar hainele designerului, ci si urme de violenta. Iar cladirea in care se afla magazinul Vivienne Westwood a primit o imagine sumbra.
Insotitorul de shopping cu voce dulce si toarta
Barbatii din Barcelona nu se vor mai teme ca trebuie sa mearga la shopping cu prietenele sau sotiile. De acum, femeile au un nou insotitor la mall. La inceputul lunii iunie, centrul comercial Diagonal Mar a introdus pungile de cumparaturi care le spun cumparatoarelor cat de bine arata. Creatia agentiei JWT Spania a fost numita "prima punga de cumparaturi care iti creste increderea in sine".
Este vorba de fotografia unui model masculin imprimata pe punga speciala, pe care cumparatoarele il pot face sa vorbeasca atunci cand vor sa fie complimentate. Ca sa auda tot ce isi doresc, femeile trebuie sa plaseze un smart device in dreptul codului QR, asezat exact pe buzele modelului , si sa asculte:
Pe parcursul a doua zile, 4 si 5 iulie, va asteptam sa discutam la conferinta Marketing for Women 2013 despre specificul consumatorului feminin, pornind de la preferintele si problemele unei romance din ziua de azi pana la consumul de media, interactiunea si relatia cu brand-urile, dincolo de setarea unei liste de cumparaturi.
Marketing for Women 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Casa de Traduceri.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.