KLUDI Romania in T1 2013: vanzari in crestere cu 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut

KLUDI Romania in T1 2013: vanzari in crestere cu 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut

KLUDI Romania, producatorul de baterii de lux pentru baie si bucatarie, a inregistrat in primul trimestru al acestui an vanzari de 1,9 milioane lei, in crestere cu 35% fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Compania pune aceste rezultate pe seama cresterii cererii peste media trimestriala pentru noile colectii din gama Smart Luxury, campaniilor promotionale, dar si pe seama proiectelor noi B2B.

"Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, in pofida trendului de pe piata locala a bateriilor sanitare, care este marcata in continuare de recesiune. Ne bucuram ca reusim sa crestem constant si sustinut pe toate liniile de produse si suntem increzatori ca vom mentine aceasta tendinta pana la finalul anului. O influenta pozitiva asupra cresterii cifrei de afaceri a companiei o au si proiectele B2B, pe care le dezvoltam impreuna cu partenerii nostri. In acest moment, suntem implicati in mai multe proiecte, de care suntem foarte mandri: spitalul Mavromati din Botosani, cartierul rezidential Exclusive Residence din Iasi, echiparea fabricii Bosch de pe platforma Jucu-Cluj, hotelurile Scandinavia si Scapino din Mamaia, complexurile rezidentiale Asesoft din Ploiesti, Astra din Bragadiru si Urban Spaces din Dogarilor-Bucuresti", a declarat Florin Barabas (Managing Director, KLUDI Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related