Praktiker Romania este brandul DIY cu cea mai puternica legatura emotionala cu consumatorii sai

Praktiker Romania este brandul DIY cu cea mai puternica legatura emotionala cu consumatorii sai

Studiul Emotional Branding realizat de 360insights a aratat ca Praktiker Romania este primul retailer DIY in topul lanturilor de magazine din perspectiva legaturii emotionale pe care o are cu consumatorii, informeaza un comunicat emis de GolinHarris.

Fata de acum doi ani Praktiker a urcat doua pozitii in categoria retail, pana pe locul 11, dintr-un total de 24 de branduri. Studiul a aratat ca Praktiker este vazut de romani ca fiind un brand activ, care nu ramane in tiparele standard si care vine cu idei noi. Cercetarea a mai aratat ca locuitorii din urbanul mediu sunt cei mai atasati emotional de brandul Praktiker. Potrivit reprezentantilor companiei, o crestere semnificativa a acestui indicator a fost inregistrata in randul tinerilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related