Women from Paparazzi Generation: Ce importanta acorda tinerele imaginii personale

Women from Paparazzi Generation: Ce importanta acorda tinerele imaginii personale

Cel mai nou infografic din seria HumanGraphExperience realizat de Starcom MediaVest surprinde importanta imaginii pentru tinerele cu varste cuprinse intre 14 si 24 ani, care, odata cu dezvoltarea tehnologiei si a retelelor sociale, ajung sa fie in permanenta in lumina reflectoarelor, chiar daca adesea sunt propriile blituri, informeaza un comunicat emis de companie.

Infograficul „Women from Paparazzi Generation” isi propune sa sublinieze oportunitatile pe care un brand le are pentru a sprijini construirea imaginii sociale a tinerelor, cum ar fi: acordarea de sfaturi despre fotografierea auto-portretelor, transformarea pozelor nereusite in poze amuzante, acordarea de suport logistic pentru tutorialele online (produse, training), exploatand propagarea rapida a sfaturilor de frumusete in mediul online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related