Calatorie de 13.500 RON pentru castigatorul competitiei "The Voyage", organizata de Heineken

Calatorie de 13.500 RON pentru castigatorul competitiei "The Voyage", organizata de Heineken

In perioada 15 – 29 iunie 2013, Heineken organizeaza o competitie care face parte din cea mai noua campanie lansata de brand, The Voyage, anunta Oxygen PR. Conform regulamentului concursului, inscrierea se face online si castigatorul primeste o calatorie de 8 zile in strainatate, cu escale succesive. Excursia valoreaza 13.500 RON.

Competitia se desfasoara in doua etape. Inscrierea are loc online, pe site-ul campaniei, unde participantii trebuie sa raspunda unui numar de 5 intrebari si sa marcheze pe o harta locul care i-a impresionat cel mai mult si cel pe care ar vrea sa il viziteze. In urma alegerilor juriului, sunt alesi 10 finalisti care participa la selectia offline, din 6 – 7 iulie 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related