CarmOlimp investeste pana la 2 milioane EUR in extinderea la nivel national, prin achizitia unor producatori

CarmOlimp investeste pana la 2 milioane EUR in extinderea la nivel national, prin achizitia unor producatori
Sursa foto: Pagina de Facebook CarmOlimp

CarmOlimp isi propune sa isi extinda activitatea in mai multe zone din tara, prin achizitia unor producatori mai mici din industria carnii. Bugetul alocat variaza de la cateva sute de mii EUR pana la 2 milioane EUR, in functie de oportunitatile pe care CarmOlimp le identifica in urmatoarele luni, anunta un comunicat BeIgloo PR.

In ultimii ani, compania a investit in extinderea si modernizarea ariei de productie din judetul Brasov, iar in 2012 a inregistrat o cifra de afaceri de 30 milioane EUR, in crestere cu 20% fata de 2011. Pentru acest an, CarmOlimp estimeaza un avans de peste 10%.

"Este un moment foarte bun pentru producatorii mari, cu putere financiara, sa creasca prin achizitii, avand in vedere ca sunt multe ferme mici care se confrunta cu dificultati legate de lipsa capitalului de lucru sau pentru investitii […] Prin achizitia unuia sau a doi mici procesatori urmarim sa ne extindem si in alte zone pe care inca nu le acoperim atat de bine. Este mult mai usor sa intri pe noi piete beneficiind de experienta unor jucatori care cunosc deja caracteristicile si nevoile consumatorilor din zonele respective. Toate astea se traduc in costuri mai mici de intrare pe noi piete", a declarat Olimpiu Soneriu (Director General, CarmOlimp).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related