Timisoreana isi extinde portofoliul de produse cu o bere bruna

Timisoreana isi extinde portofoliul de produse cu o bere bruna

Pentru a tine pasul cu vremurile, pentru a satisface nevoile pietei si pentru a se ridica la asteptarile consumatorilor, Timisoreana lanseaza vara aceasta un nou sortiment – Timisoreana Bruna, informeaza un comunicat emis de The Practice.

Prin acest nou sortiment, compania a incercat sa realizeze un produs care sa fie si pe gustul conumatorilor de bere blonda si care poate fi consumat in orice perioada a anului, spre deosebire de berea bruna traditonala care este, in general, mai consistenta, cu mai mult alcool si care se consuma mai ales in sezonul rece, spun reprezentantii companiei. Timisoreana Bruna are un nivel de alcool de 5%, fata de 6-7% cat au in general berile brune si negre de pe piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related