GfK lanseaza o metodologie de analiza a comportamentului consumatorului in online si offline atunci cand intentioneaza sa faca o achizitie

GfK lanseaza o metodologie de analiza a comportamentului consumatorului in online si offline atunci cand intentioneaza sa faca o achizitie

Reprezentare GfK a traseului tipic de cumparare in mediul online

GfK Romania lanseaza o metodologie care analizeaza comportamentul consumatorului atat in mediul digital, cat si in cel traditional, de-a lungul intregului proces de luare a deciziei de cumparare, informeaza un comunicat emis de companie. PurchaseJourney.dx monitorizeaza comportamentul online al consumatorului care intentioneaza sa faca o achizitie, avand in vedere aspecte precum site-urile vizitate, timpul petrecut pe fiecare site in parte sau cuvintele cheie cautate. Aceste informatii sunt apoi imbinate cu analize saptamanale referitoare la interactiunea pe care consumatorul o are cu brandurile in offline, fiind evaluata si influenta fiecarui punct de interactiune pentru luarea deciziei finale de cumparare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related