Olympus lanseaza iaurtul grecesc cu 0% grasime si introduce o varianta noua de ambalaj pentru iaurturile grecesti cu 2% si 10% grasime

Olympus lanseaza iaurtul grecesc cu 0% grasime si introduce o varianta noua de ambalaj pentru iaurturile grecesti cu 2% si 10% grasime

In completarea gamei lansate in 2011 pe piata romaneasca, Olympus lanseaza acum iaurtul grecesc cu 0% grasime. In plus, compania introduce la raft si varianta de ambalaj de 350 g pentru iaurturile grecesti cu 2% si 10% grasime, informeaza un comunicat emis de Oxygen PR. In prezent, iaurtul grecesc Olympus este disponibil in variantele cu 0, 2 si 10% grasime, precum si in variante cu fructe (capsuni, coacaze, rodie si zmeura).

“Iaurtul grecesc cu 0% grasime se adreseaza consumatorilor care vor sa savureze gustul unic al acestui sortiment, dar in acelasi timp urmaresc si o alimentatie saraca in grasimi. In acest sens, observam ca romanii ur­meaza tendinta inter­na­tionala de pe pietele mature precum SUA si Marea Britanie de a consuma din ce in ce mai mult iaurt grecesc. De aici si decizia noastra de a produce iaurturile grecesti cu 2% si 10% grasime si in ambalaj de 350 g. Asadar, continuam sa inovam si sa venim in intampinarea preferintelor consumatorilor, lansand produse la un nivel calitativ foarte inalt – acesta este de altfel si lucrul care ne diferentiaza in piata”, a declarat Ilias Pliatsikas (Ddirector General, Olympus Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related